06 - 11 12 56 04 Info@vandenhemel-training.nl

Communicatie trainingen

Contact

“Het belangrijkste in communicatie is te horen wat niet gezegd wordt”

(Peter F. Drucker)

Loop je hier tegenaan?

  • Vind je het lastig om écht contact te maken met je gesprekspartner?
  • Heeft je gesprekspartner een hele andere sociale stijl en heb je het gevoel dat jullie langs elkaar heen praten?
  • Zie je op tegen een gesprek, of raak je de regie kwijt?

Na het volgen van mijn communicatie training kun je:

  • Regie houden in je gesprek
  • Vooraf heldere doelen neerzetten en je gesprek structureren
  • Aansluiten bij de sociale stijl van je gesprekspartner zonder jezelf te verliezen
  • In verbinding blijven met jezelf en je gesprekspartner
  • Effectievere en efficiëntere gesprekken voeren
  • De kracht gebruiken van non-verbale communicatie
  • Je belemmeringen ombuigen in actie.

Hoe ga ik te werk?

Vooraf bepalen we samen wat de verbeterwens is op communicatief vlak. Daarna kijken we welke trainingsvorm het best past. Dit kan (een combinatie van) groepstraining, online training of coaching op de werkplek zijn, afhankelijk van uw trainingsvraag.

Indien nodig kunnen ervaren trainingsacteurs worden ingezet. Zo kan het geleerde eerst worden toegepast in een veilige omgeving.

Meer weten?

Neem vrijblijvend contact met mij op om te onderzoeken wat ik voor je kan betekenen.
Ook voor financiële kennistrainingen, individuele- of groepscoaching en intervisie trajecten kun je bij mij terecht.

Z

Veilige leeromgeving

Er wordt voor alle deelnemers een veilige leeromgeving gecreëerd

Z

Resultaatgericht

Een flexibele en resultaat gerichte aanpak met doeltreffende werkvormen

Z

Praktijkgericht

Er wordt veel geoefend gericht op de praktijk van de doelgroep

Z

Duidelijke afstemming

Er vindt een duidelijke afstemming plaats tussen leerwens, intake en evaluatie

Uitgangspunten

Al mijn trainingen en coaching zijn gebaseerd op de hiernaast vermelde uitgangspunten

Wat klanten schrijven

Annejet van Z.

Mira heeft mij veel praktische tips gegeven tijdens de training telefonische gesprekstechnieken en mij uitstekend een op een begeleid bij het bellen van mijn klanten

Erik B.

We hebben veel geoefend tijdens de training klachtenbehandeling. Daardoor voelde ik mij zeker om het geleerde ook echt toe te passen

B. Wijenberg

De trainster is erg toegankelijk en professioneel. Ze stelt vragen die je aan het nadenken zetten. De sfeer in de groep was erg prettig en er was goede ruimte voor eigen inbreng en discussie