06 - 11 12 56 04 Info@vandenhemel-training.nl

Over mijzelf en mijn aanpak

Contact

Waarom kiezen voor Van den Hemel Training & Advies

van den hemel training & advies

Even voorstellen, Mira van den Hemel, sinds 2010 eigenaar van Van den Hemel Training & advies.

Met veel plezier geef ik communicatie- en vaardigheidstrainingen binnen verschillende branches in het bedrijfsleven en binnen overheden. Ik ben een echt mensen mens en ben ervan overtuigd dat je met de juiste “soft skills” het verschil kunt maken.
Mijn trainingen zijn praktijkgericht waarbij de kwaliteiten van ieder individuele deelnemer als basis geldt.
Mijn motto is ”een situatie kies je niet, maar je hebt altijd keuzes”.

Praktisch toepasbare trainingsvormen

Ieder mens is verantwoordelijk voor zijn eigen leren en veranderen. Deelnemers geven mij terug dat ze effectiever communiceren en beter samenwerken. Op individueel vlak ervaren ze meer regie en zien meer opties in communicatie.

Uitgangspunten

Al mijn trainingen en coaching zijn gebaseerd op de volgende uitgangspunten:

  • Veilige leeromgeving voor deelnemers
  • Heldere feedback
  • Veel toepassen, gericht op de praktijk van de doelgroep
  • Flexibele en resultaatgerichte aanpak en doeltreffende werkvormen
  • Duidelijke afstemming leerwens, intake en evaluatie

Meer weten?

Neem vrijblijvend contact met mij op om te onderzoeken wat ik voor je kan betekenen.

Z

Veilige leeromgeving

Er wordt voor alle deelnemers een veilige leeromgeving gecreëerd

Z

Resultaatgericht

Een flexibele en resultaatgerichte aanpak met doeltreffende werkvormen

Z

Praktijkgericht

Er wordt veel geoefend gericht op de praktijk van de doelgroep

Z

Duidelijke afstemming

Er vindt een duidelijke afstemming plaats tussen leerwens, intake en evaluatie

Uitgangspunten

Al mijn trainingen en coaching zijn gebaseerd op de hiernaast vermelde uitgangspunten

Wat klanten schrijven

Annejet van Z.

Mira heeft mij veel praktische tips gegeven tijdens de training telefonische gesprekstechnieken en mij uitstekend een op een begeleid bij het bellen van mijn klanten

Erik B.

We hebben veel geoefend tijdens de training klachtenbehandeling. Daardoor voelde ik mij zeker om het geleerde ook echt toe te passen

B. Wijenberg

De trainster is erg toegankelijk en professioneel. Ze stelt vragen die je aan het nadenken zetten. De sfeer in de groep was erg prettig en er was goede ruimte voor eigen inbreng en discussie