Over mijzelf en mijn aanpak
Waarom kiezen voor Van den Hemel Training & Advies
Ruim 9 jaar ervaring met het geven van communicatie- en andere trainingen

Even voorstellen, Mira van den Hemel, sinds 2010 eigenaar van Van den Hemel Training & advies.
Vanuit mijn financiële achtergrond van het bankwezen ben ik gestart met het geven van financiële kennis- en vaardigheidstrainingen. Vervolgens ben ik me steeds meer gaan richten op communicatie- en vaardigheidstrainingen binnen verschillende branches. Ik ben ervan overtuigd dat je met de juiste “soft skills” het verschil kunt maken.
Bijscholing
Om voorop te kunnen blijven lopen in mijn vakgebied volg ik jaarlijks verschillende trainingen en lezingen op het gebied van training en coaching.
In mijn training en coaching pas ik verschillende methodes toe, waaronder Transactionele Analyse (TA). TA gaat over communicatie, persoonlijkheid en verandering en is heel goed toepasbaar binnen individuele coaching trajecten of binnen organisaties.
Praktisch toepasbare trainingsvormen
Ieder mens is verantwoordelijk voor zijn eigen leren en veranderen. Deelnemers geven mij terug dat door mijn praktisch toepasbare trainingsvormen en enthousiasme ik hen heb geholpen effectiever te worden.
Uitgangspunten
Al mijn trainingen en coaching zijn gebaseerd op de volgende uitgangspunten:
- Veilige leeromgeving voor deelnemers
- Heldere feedback
- Veel toepassen, gericht op de praktijk van de doelgroep
- Flexibele en resultaatgerichte aanpak en doeltreffende werkvormen
- Duidelijke afstemming leerwens, intake en evaluatie
Meer weten?
Neem vrijblijvend contact met mij op om te onderzoeken wat ik voor je kan betekenen.
Veilige leeromgeving
Er wordt voor alle deelnemers een veilige leeromgeving gecreëerd
Resultaatgericht
Een flexibele en resultaat gerichte aanpak met doeltreffende werkvormen
Praktijkgericht
Er wordt veel geoefend gericht op de praktijk van de doelgroep
Duidelijke afstemming
Er vindt een duidelijke afstemming plaats tussen leerwens, intake en evaluatie
Uitgangspunten
Al mijn trainingen en coaching zijn gebaseerd op de hiernaast vermelde uitgangspunten
Wat klanten schrijven
Annejet van Z.
Mira heeft mij veel praktische tips gegeven tijdens de training telefonische gesprekstechnieken en mij uitstekend een op een begeleid bij het bellen van mijn klanten
Erik B.
We hebben veel geoefend tijdens de training klachtenbehandeling. Daardoor voelde ik mij zeker om het geleerde ook echt toe te passen
B. Wijenberg
De trainster is erg toegankelijk en professioneel. Ze stelt vragen die je aan het nadenken zetten. De sfeer in de groep was erg prettig en er was goede ruimte voor eigen inbreng en discussie